• Warning: Use of undefined constant BP_REGISTER_SLUG - assumed 'BP_REGISTER_SLUG' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /var/www/vhosts/inskola.com/httpdocs/wp-content/themes/wplms-childh-theme/header-transparent.php on line 81
    Sign Up
  • Nema proizvoda u korpi

„STVARANJE UČIONICA U KOJIMA DIJETE IMA CENTRALNU ULOGU (3-6)“

Piše: Slađana Mišić
Autorica priručnika: Kate Burke Walsh

Uvek dobro došao priručnik (metodologija). Ako niste sigurni koji stil izabrati ili Vam je ponestalo ideja koristite ga. Preporučujem ga volonterima, pripravnicima i „veteranima“. Pored mnoštva praktičnih primera primenljivih uvek, možete kreirati i novu aktivnost jer listajući ovaj priručnik (metodologija) dobićete pregršt novih ideja.

Cijena priručnika sa popustom je 10 KM. Ostali priručnici autorice Kate Burke Walsh koje možete naručiti u Step by Stepu:

1. STVARANJE PROGRAMA U KOJIMA DOJENČAD I DJECA JASLIČKE DOBI IMAJU CENTRALNU ULOGU (0-3)

2. STVARANJE UČIONICA U KOJIMA DIJETE IMA CENTRALNU ULOGU (3-6)

3. STVARANJE UČIONICA U KOJIMA DIJETE IMA CENTRALNU ULOGU (6-7)

4. STVARANJE UČIONICA U KOJIMA DIJETE IMA CENTRALNU ULOGU (8-10)

5. STVARANJE INKLUZIVNIH UČIONICA: UKLJUČIVANJE DJECE SA POSEBNIM POTREBAMA U REDOVNE VRTIĆE

0 responses on "„STVARANJE UČIONICA U KOJIMA DIJETE IMA CENTRALNU ULOGU (3-6)“"

Leave a Message